واردات

سویا دامی و کنجاله و روغن  سویا به عنوان مشتقات این محصول از برزیل به بازار ایران واردات می شوند و توسط این بازرگانی مستقیما به صورت تناژ های خرد تری به فروش می رسند.

واردات سویا دامی برزیل

از اين لحاظ که غذا در پرورش طيور بيشترين هزينه را دارد مساله عمده و اساسي است.کنجاله سويا امروزه به دليل کيفيت مناسب و اقتصادي ، سهم بسزايي در جيره طيور دارد بر اين اساس در اين مقاله سعي شده است که اهميت اين ماده غذايي را از لحاظ ترکيبات آن و مقايسه آن با ديگر منابع پروتئيني بيان نمايد . به طور کلي مي توان گفت که کنجاله سويا يک مواد غذايي بهداشتي و اقتصادي است و به لحاظ ترکيبات شيميايي مناسب در جيره طيور نقش مهمي ايفا مي کند.

سویا و انواع دیگر مشتقات آن شامل کنجاله و روغن خام آن از کشور هایی چون برزیل، آرژانتین و آمریکا به ایران واردات می شوند و مقصد پهلو گیری کشتی های حاوی محموله در ایران، بندر امام می باشد که یک منبع بزرگ پخش کننده برای مصرف کننده داخلی ایران نیز محسوب می شود و بار های وارداتی معمولا به صورت خرده بار های فروشی مورد عرضه قرار می گیرند و به سراسر کشور پخش می شوند.

واردات سویا دامی

سویا های وارداتی از بندر امام را این بازرگانی با قیمت های کف بازار و متناسب با نوسانات بازار روز در ایران، مورد خرید و فروش قرار می دهد و در اختیار مشتریان قرار می دهد.